Zdržuje Vás papírování, vyřizování e-mailů nebo telefonátů? Potřebujete naplánovat harmonogram činností? Cítíte, že je toho na Vás moc a uvítala byste pomoc s organizací práce zaměstanců nebo firemních akcí?
Vyřídím za Vás potřebné papírování jak elektronicky, tak pokud jste z Ostravy, zařídím za Vás osobně potřebné pochůzky.
Máte plnou schránku e-mailů od Vašich dodavatelů nebo klientů? Velmi ráda s nimi budu v kontaktu e-mailovou nebo případně telefonickou formou.
Velmi ráda Vám pomohu s organizací kalendáře Vašeho nebo Vašich zaměstnanců, naplánuju schůzky a odbavím činnosti, které Vás zdržují.
Pomohu Vám efektivně zorganizovat čas Vašich zaměstnanců. Organizujete firemní akci a je potřeba zajistit, aby bylo vše v čas na správném místě? Organizování je moje vášeň a ráda se do organizace akcí zapojím.
Cena této služby je 800Kč na hodinu.
Pokud máte zájem o navázání spolupráce, je první 20minutová konzultace zdarma. Seznámíme se a probereme, jak by mohla naše spolupráce probíhat. Je pro mě důležité, abychom si „sedly“, práce pak krásně plyne nám oběma.
Cena jednorázové konzultace je 2000Kč na hodinu.
V této konzultaci spolu můžeme probrat cokoliv, co se týká daného tématu.
Pokud máte zájem o více služeb z mé nabídky, můžeme se domluvit na balíčku, kde služby zkombinujeme podle Vašich potřeb.
Pro domluvu 20minutového setkání mě kontaktujte na lucie@lucieonline.cz nebo na messengeru. Pro objednání konzultace stiskněte tlačítko.